7.8.10

Lakırtılar -Part 1-

Lakırtı I;

Yüzümdeki siyah nokta sandım seni. Sıkıp, çıkarmaya çalıştım. Meğer ben'mişsin.

Lakırtı II;

İçe işleyen aşkın k/canlı sancılarıydın sen. Adın belliydi, hissetmek göreceli.

Lakırtı III;

Lavanta kokardık ilk zamanlar. Avantamızmış meğer aşk.

Lakırtı IV;

Ağaçtım.
Sıkan'dalların arasında yetiştim.
En azından dağa kaçan inek kadar korkak değil kalbim.


Lakırtı V;

Gönül görmezse, göz katlanır çirkinliğe.

Lakırtı VI;

Kalbim atmıyorsa başka bir kalp için hala, nabzıma sadakatimdendir yaşamam.

Lakırtı VII;

Halksız bir devlet kurduk kendimize,
tüm yolsuzluklar sana çıktı.


Lakırtı VIII;

Her hüzün mavidir. Çünkü hepsi deniz kadar derindir.

Lakırtı IX;

Aşkta görsellik varsa, seks başroldedir.


Lakırtı X;

Kırmızı yanlışlı kızın en büyük haber başlığıydı; "kurta kapıldım".


Lakırtı XI;

Kimsesiz çocukların, her ayak sesinde kıpırdayan kalplerindeydik bazen.
Bazense alplerin sonsuz biten mutsuz hikayelerindeydik.
Ama aşkın hep kahve'rengiydik.
Açıkken seviş bilmecesi, koyuyken haz tehlikesiydik...


Lakırtı XII;

Bir kere dudağından öpseydim, du dağını yaratırdım en alçak yere. Bana yakın ol, farkedilme diye. Bilirsin, herkesin gözü yükseklerde. 


Lakırtı XIII;

Öyle bir "söz" söylemeliydim ki sana, şakaklarından kan gelmeliydi!
Yapamadım sevgili, ihanetinle beslenemedi kinim.
Kalbimin deliklerini yamaladım damarlarımla, içime süzemez artık ışıkların.
Kendime "söz" verdim, şimdi ruhum bile suya kanıyor.


Lakırtı XIV;

+ Yüzünde tebessüm var, hayırdır?
- Kalbim acıyor, olan bu.
+ Histerik kahkahalar atma o zaman!
- Pekala.
+ Sinirlendirmek mi istiyorsun beni?!
- Hayır. Sadece sevişmeliyiz seninle.
+ Başım ağırıyor Leyla. Sonra.
- Aldatmak da aldanmaktır.
+ Ne diyorsun sen?
- Hiçbir şey. Hist'eriğimden yer misin?


Lakırtı XV;

Aklımda nüksetti silüetin. Hatırı sayılır idamlar bırakmışsın. Saklamaya gerek yok, bir elimin orta parmağısın.


Lakırtı XVI;

"Aşk acısı çekiyorum!" diyen kadınlara tek bir cevabı vardır erkeklerin; "Bende otuzbir."


Lakırtı XVII;

Aşkla sevişen kadınların gözyaşları erken boşalır.


Lakırtı XVIII;

'Tapıyorum!' dediğin ruhum yok şimdi, ardından bedenime sormadan çekip gitti. Tek dininken hâlâ, ibadetini yerine getirmek için kabeme yedi kez git gel sevgili..


Lakırtı XIX;

Mevsimsel tatları tattıracağını söylediğinde gitmen isabet olmuş, anladım ki ayrılığın mevsimi, tadı yokmuş, ayrılık hep aşk dolu bedenlerin ruhlarıyla doluymuş...


Lakırtı XX;

Kendi puzzle'ını bozma benim için, ben senin için'de ç'özdüm.
     

Derleme; 7sekiz10 | 18:30
Mercey.
  


Hiç yorum yok: