23.8.10

Lakırtılar -Part 5-

Lakırtı LXXXVIII;

Ne yani? Şimdi sen bana unut diyorsun diye unutacak mıyım sanıyorsun? Ah be sevgili, ben sen'siz cümle bile kuramam ki, eksik kalır öznesi...


Lakırtı LXXXIX;

Kalbimi açmak isterken aşkına, bir kalbim aç kaldı sana.
Doyumsuzum sevgili, öyle ansızın girme aklıma.


Lakırtı XC;

Dudakların buruşmuş sevgilim. Anladığım kadarıyla yine sulak d'illerden geldin yanıma.


Lakırtı XCI;

Gözlerim bayım, sizi görünce çıplaklaşır ansızın. Tüm mahremiyetiyle sığınır sol duyunuza. Severseniz ne âlâ, yok sevmezseniz, bırakın kanasınlar doya doya.


Lakırtı XCII;

Aşka kurban vermek için mi üryan bırakmıştık bedenlerimizi? Sen gittin ya, ruh da terk etti teni...


Lakırtı XCIII;

Gerçek sayıp koynuma aldıkça kimsesizleri, tüm yılanlar kalbimle beslendi.


Lakırtı XCIV;

İkimizin de adı aşkken, aramıza girip dilek dileyenlerin ihanetle karşılaşması ne kadar da kötü...


Lakırtı XCV;

Mutlu son sevgilim; Bileklerinden kestim aşkı, kan kaybından dolayı ayrılıkla buluşacak.


Lakırtı XCVI;

Bir şeyim yok, sadece kalbime aşk kaçtı adam. Ondan atmıyor artık ve kanıyorum solumdan.


Lakırtı XCVII;

Failimdin,
Meçhûllüğünde kayboldum,
Şimdi mutlu musun?


Lakırtı XCVIII;

Gariptir, 'Babana bile güvenme.' demiştin sana güvenmemi bekleyerek...


Lakırtı XCIX;

Aşk kalbe ulaşmaz, ihanet aşka bulaşmadan.


Lakırtı C;

Yalan yanlış cümleler biriktirdim aklımda ardından. Kimi severdi seni, kimi kinine eşlik ederdi. Merak ediyorum, hiç mi sevmedin beni? Ya da hiç mi istemedin tenimi? Bakma mutlu göründüğüme, gözlerim sözlerimin kırık aynası, yanlış gösteriyorlar aşkı. Küfürler yağdırıp gittiğinden beri, özlemek canımı yakıyor be sevgil...i. Affet, öldürdüm senle atan kalbimi...


Lakırtı CI;

Sen istemezsin ama aşk ansızın gelir yapışır yakana. Sonra sen onun olursun, o seni bırakıp gider. Kadere bak ki, ruhun da o an yiter.


Lakırtı CII;

Gitmek, istenmeyenlerin bir b'aşka kaçış yoludur.


Lakırtı CIII;

‎'Konuşurken yüzüme bak!' diyordun, 'Hangisine?' dememe aldırmadan. Sen istediğin kadar konuş sevgilim, ben aşka kanıyordum, ihanete çaktırmadan.


Lakırtı CIV;

Yârsız sevişen her erkek arsızdır.


Lakırtı CV;

Erkekler alışverişi sevmez derler, belki doğrudur. Fakat alışı sevdikleri kesin, verişse sadece kendi aralarında sır.


Lakırtı CVI;

Aşk kafasını kuma gömdü sevgili, ayrılığın kıçı açıkta şimdi.


Lakırtı CVII;

Git'tin, gel'dim, bit'tik.


Lakırtı CVIII;

Bir daha ellerini tutamayacağım, dudaklarınla ilgili hayallerde boğulurken başımı omzuna koyamayacağım, gözlerinde kalbimin en nadide çiçeklerini büyütemeyeceğim için üzülmüyorum sevgili. Annemin de dediği gibi; inceldiği yerden kopar aşk zaten, yakınsa ayrılık.


Lakırtı CIX;

Sevişirken ağlamalarıma kafa yorma adam, gözle boşalıyorum varsay.


Lakırtı CX;

Seni sevdiğimi söylediğimde yüzüme bakıp, 'İyi saatte olsunlar mı?' dedin, deliymişim gibi. İşte o zaman, 'Olsunlar, sen de seveceksen...' demek hiç içimden gelmedi...


Lakırtı CXI;

Söz vermiştim anneme, birgün hayatıma 'sen' diye biri girerse çok büyük anlamlar yüklemeyecektim 'ben'e dönüşmedikçe. Tutamadım sözümü, affet anne...



Derleme; 23sekiz10 | 22:40
MerveCeylan.

Hiç yorum yok: