12.8.10

Lakırtılar -Part 3-

Lakırtı XLV;

‎İlaç niyetine kalbime attım seni, kanıma karış diye bekliyorum.


Lakırtı XLVI;

‎Aşk bir hastalıksa eğer, en etkili tedavisi ihanettir.


Lakırtı XLVII;

‎Gelişi güzeldi aşk, gidişi kötü oldu.


Lakırtı XLVIII;

‎Ah sevgili, kalbimin en gizli yerleri, adına aşk dediğim günden beri bir sana ibadet ediyor. Biri ç/almadan mabetimden, oruç gibi istikrarlı tutmalıyım, Tanrı affetsin ama, her vakit (aşk) kılmalıyım seni...


Lakırtı XLIX;

‎Yalnız sen görünüyorsun rüyalarımda.
Yalnız sen hissettiriyorsun duyguların ihtişamını.
Yalnız sen sevdiriyorsun aşk yoksunu insanlığı.
...Yalnız sen fazla oluyorsun!


Lakırtı L;

‎'Karalıyorum.' diyerek resmettiğin tüm kadınlar bir gün 'ihanet ettin!' diyerek karalayacak seni, unutma.


Lakırtı LI;

‎‎'Unutmak erdemdir' diyenlere inanma, 'ayakta uyutmak erdemdir.'


Lakırtı LII;

‎Aklıma geldin, aklım gitti.


Lakırtı LIII;

Sana göre yaşadık aşkı, bana göre farklı bir yalnızlıktı.


Lakırtı LIV;

‎Yanıma aldığım birkaç kalp kırıntısıyla üvey aşklarımı doyurmaya gidiyorum. Gelmek istersen eğer ihaneti bir kenara bırakmalısın.


Lakırtı LV;

Leylekler sana da getirecek aşkı.
Ellerinle büyütürken sen,
Elleriyle ezecek bir başkası..


Lakırtı LVI;

İlahi bayım, aşk bekaretini koruyamadı diye tüm suç ayrılığın mı?!.


Lakırtı LVII;

Unuttun mu? Bir şehri terk eder gibi, bırakmıştın beni. Senin için diktiğim kalpten binaları kırıp da gitmiştin.
Bense, ardından yıkıntıları onarmak için işçiler biriktirmiştim içimde. Sahte mütayitlere kurban gideceğim hiç aklıma gelmemişti.
Şimdi, enkazda kalan umutlar niyetine, aşka bir fatiha okumak farz oldu sevgili...


Lakırtı LVIII;

Adını kalbime yazdım, adın battı. Bırak, aşkın da batsın.


Lakırtı LVIX;

Aslen rahatsız gibi görünen hücrelerim, kalben aşık.


Lakırtı LX;

Sen kana kana iç aşkı, alışkınım ben, su'sarım.


Lakırtı LXI;

Sana sırtını dönen kadından korkacaksın adam! Eğer dönmüşse sırtını, hakkındaki şartsız tahliyeli ço...ktan çıkarmış demektir. Öpebilirsin başka kadınları!


Lakırtı LXII;

Varlığına yokluğuna aldırmadan, beynindeki tüm sinir hücrelerini senle doldurmuş bir epilepsi hastasıyım artık. Geçirdiğim nöbetler sayesinde her adama aşk boşalıyorum.


Lakırtı LXIII;

Severdin s'anal bedenlerde vatan kurtarmayı. 'Birgün milli olacağım!' dediğinde, bir eğreti gelinin kucağında sana rastlayacağım hiç aklıma gelmedi. Affet sevgilim, eşeklik bende!


Lakırtı LXIV;

Şahadet gibi sayıklıyordum aşkını zihnimde. Oruç gibi tutuyordum seni içimde. Namaz kılar gibi yatıyordum secdene. Hacca gider gibi geliyordum bedenine. Şimdi, zekat verir gibi veriyorum seni başka ellere. Harcan sevgili, güle güle...


Derleme; 12sekiz10 | 19:50
MerveCeylan.

Hiç yorum yok: